Wat moet ik doen als mijn artikel defect/beschadigd is?
StefMunsters2022-09-23T07:57:46+02:00Indien een product defect raakt, kun je deze aanmelden bij onze serviceafdeling. Hiervoor dien je onderstaande voorwaarden in acht te nemen.
Meld altijd eerst bij onze serviceafdeling dat je een defect aan je machine hebt. Dit kan per mail naar
klantenservice@bjctools.nl
Vermeld in deze mail de exacte klacht, het ordernummer, adresgegevens en wat je van de serviceafdeling verwacht.
Stuur vervolgens, deugdelijk verpakt met aan de buitenkant de adresgegevens van de afzender, de machine naar ons op. Na ontvangst van de machine zullen wij je verder informeren over de gang van zaken.
Indien de machine niet-gerepareerd retour gaat, wordt er altijd €30,00 excl. BTW onderzoeks- en behandelingskosten in rekening gebracht.
Machine valt binnen de garantie:
De standaard fabrieksgarantie is 1 jaar, mits de machine wordt aangemeld voor verlengde garantie.
De machine dient hiervoor te worden geregistreerd via de website van de leverancier. Hier ben je, gezien de privacywetgeving, zelf verantwoordelijk voor.
Meld altijd eerst bij onze serviceafdeling dat je een defect aan de machine hebt. Dit kan per mail naar klantenservice@bjctools.nl.
Vermeld in deze mail de exacte klacht, het ordernummer, adresgegevens en wat je van de serviceafdeling verwacht.
Indien de machine onder de garantie valt stuur je altijd de volgende gegevens mee:
– Kopie aankoopnota;
– Certificaat fabrikant met eventueel de verlengde garantie.
Stuur vervolgens, deugdelijk verpakt met aan de buitenkant de adresgegevens van de afzender, de machine naar ons op.
Na ontvangst van de machine zullen wij je verder informeren over de gang van zaken.
Indien de machine niet gerepareerd retour gaat, wordt er altijd €30,00 excl. BTW onderzoeks- en behandelingskosten in rekening gebracht.
Let op!
Indien de aanvraag niet aan bovenstaande voorwaarden voldoet, wordt deze altijd geretourneerd.
Achteraf registreren van de machine of indienen van de juiste papieren is niet mogelijk.