Veelgestelde vragen

Vele producten zijn direct uit voorraad leverbaar. Bij ieder product vind je een indicatie van de levertijd. Dit is de tijd die door de logistieke dienstverlener nodig is om het product vanuit het magazijn bij je aan te leveren. Levering uit eigen voorraad BJC Tools heeft doorlopend een eigen voorraad. Voor 14:30 besteld én betaald? Je order wordt direct verstuurd incl. track en trace code. Pakketten worden iedere werkdag verstuurd van maandag t/m vrijdag.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief onderaan de pagina. Blijf op de hoogte van onze diensten en ons assortiment. Profiteer ook van alle kortingsacties.
We houden je maar al te graag op de hoogte. Zo ook over jouw bestelling. Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft, volg je het via de track & trace link op de website van de bezorgdienst van jouw bestelling. Je vindt deze link in de verzendbevestiging.
Een retourzending hoef je niet aan te melden. Wel dien je ons op de hoogte te stellen van je retourzending. Dit kan eenvoudig door ons een e-mail te sturen naar klantenservice@bjctools.nl. Zo kunnen wij je retourzending correct en snel afhandelen. Wil je een artikel retourneren? Dan vragen wij je het volgende te doen. Zo kunnen wij je retourzending zo soepel mogelijk afhandelen. – Meld bij ons dat je een bestelling wilt ruilen of retourneren. Dit kan enkel per e-mail naar klantenservice@bjctools.nl – Je ontvangt via e-mail een bevestiging van je verzoek. – Je ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel. – De zending dient op jouw eigen kosten te worden teruggestuurd. – Na ontvangst van de zending, stuurt BJC Tools een ontvangstbevestiging per e-mail. De kosten voor het terugsturen van een artikel zijn voor je eigen rekening. In rekening gebrachte verzendkosten kunnen niet worden vergoed of worden afgetrokken van het aankoopbedrag.
Natuurlijk! Wij hebben hiernaast nog meerdere opties om een bestelling te betalen. Dit kan middels bankoverschrijving. Let wel: de bestelling zal pas verzonden worden nadat we de betaling binnen hebben. Hiernaast kun je ook altijd de bestelling afhalen in een van onze filialen.
Jazeker, via Klarna achteraf betalen loopt je betaling geen enkel risico.
Uiteraard kun je als bedrijf bestellen. Tijdens het afrekenproces kun je de bedrijfsgegevens invoeren.
De geplaatste bestelling kun je in sommige gevallen nog wijzigen. Hierin zijn we afhankelijk van of het product al is verzonden. Heb je een wijziging? Geef deze dan altijd vóór 14:30 uur door aan onze klantenservice.
Klanttevredenheid is een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren! Hoe nu verder? We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice. We zijn elke dag tot 17.00 uur `s avonds bereikbaar via telefoon en e-mail. Hebben wij je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.
Ja, de verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Als het retourneren onder garantie valt, zullen wij de verzendkosten vergoeden.

×