Veelgestelde vragen

Vele producten zijn direct uit voorraad leverbaar. Bij ieder product vindt u een indicatie van de levertijd. Dit is de tijd die door de logistieke dienstverlener nodig is om het product vanuit het magazijn bij u aan te leveren.

Levering uit eigen voorraad
BJC Tools heeft doorlopend een eigen voorraad. Voor 15:00 besteld én betaald? Uw order wordt direct verstuurd incl. track en trace code. Pakketten worden iedere werkdag verstuurd van maandag t/m vrijdag.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief onderaan de pagina. Blijf op de hoogte van onze diensten en ons assortiment. Profiteer ook van alle kortingsacties.
We houden je maar al te graag op de hoogte. Zo ook over jouw bestelling. Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft, volg je het via de track & trace link op de website van de bezorgdienst van jouw bestelling. Je vindt deze link in de verzendbevestiging.
Een retourzending hoef je niet aan te melden. Wel dien je ons op de hoogte te stellen van je retourzending. Dit kan eenvoudig door ons een e-mail te sturen naar [email protected] Zo kunnen wij je retourzending correct en snel afhandelen.

Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u het volgende te doen. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.

– Meld bij ons dat u een bestelling wilt ruilen of retourneren. Dit kan enkel per e-mail naar [email protected]
– U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek.
– U ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel.
– De zending dient op uw kosten te worden teruggestuurd.
– Na ontvangst van uw zending, stuurt BJC Tools een ontvangstbevestiging via e-mail.

De kosten voor het terugsturen van een artikel zijn voor uw rekening. In rekening gebrachte verzendkosten kunnen niet worden vergoed of worden afgetrokken van uw aankoopbedrag.
Natuurlijk! Wij hebben hiernaast nog meerdere opties om een bestelling te betalen. Dit kan middels bankoverschrijving. Let wel: de bestelling zal pas verzonden worden nadat we de betaling binnen hebben. Hiernaast kunt u ook altijd uw bestelling afhalen in een van onze filialen.
Jazeker, via Klarna achteraf betalen loopt uw betaling geen enkel risico.
Uiteraard kunt u als bedrijf bestellen. Tijdens het afrekenproces kunt u uw bedrijfsgegevens invoeren.
Uw geplaatste bestelling kunt u wijzigen. Hierin zijn we wel afhankelijk of het product al is verzonden.
Heeft u een wijziging? Geef deze dan sowieso vóór 14:30 door aan onze klantenservice.
Klanttevredenheid is een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren! Hoe nu verder? We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice. We zijn elke dag tot 17.00 uur `s avonds bereikbaar via telefoon en e-mail. Hebben wij je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.
Ja, de verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Als het retourneren onder garantie valt, zullen wij de door u betaalde verzendkosten vergoeden.

×